Personvernerklæring

Informasjon om informasjonskapsler (Cookies)

Ved å klikke «Tillat alle», samtykker du til lagring av informasjonskapsler på enheten din for å forbedre nettsidenavigasjonen, analysere bruken av nettstedet og hjelpe til med markedsføringstiltakene våre.

Informasjonskapsler er små tekstfiler som kan brukes av nettsteder for å gjøre brukeropplevelsen mer effektiv.

Loven sier at vi kan lagre informasjonskapsler på enheten din hvis de er absolutt nødvendige for å bruke denne nettsiden. For alle andre formål kreves ditt samtykke.

Denne nettsiden bruker forskjellige typer informasjonskapsler. Noen informasjonskapsler plasseres av tredjepartstjenester som vises på sidene våre.

Du kan endre eller trekke tilbake ditt samtykke til informasjonskapselerklæringen på nettstedet vårt.

Les mer i vår personvernerklæring om hvem vi er, hvordan du kontakter oss og hvordan vi behandler personopplysninger.

Personvernerklæring

Vi beskytter din personlige integritet og behandler dine personopplysninger sikkert i samsvar med EUs databeskyttelsesdirektiv GDPR. Vår personvernerklæring forklarer hvordan vi samler inn og bruker personopplysningene dine.

Personvernforordning GDPR (General Data Protection Regulation) trådte i kraft 25. mai 2018 i hele EU. Alle virksomheter skal overholde GDPR og denne forordningen gir privatpersoner utvidet personvern.

Ved å bruke nettstedet godtar du informasjonen og betingelsene beskrevet her. Data som behandles er primært bedriftsrelatert da vi jobber B2B. Personopplysningene som vi vanligvis håndterer gjelder den personen som representerer et pågående eller kommende prosjekt, med behov for produkter som er like de vi produserer og leverer.

Datakategorier som behandles er: Firmadata som faktura- og leveringsadresse, telefonnummer, e-post og organisasjonsnummer. Personopplysninger som lagres er navn, e-post, telefonnummer til kontaktpersoner og til tilknyttet foretak.

Personopplysningene vi samler inn om deg som registrert bruker er for å kunne gi tilbud, eller inngå avtaler, eller for å overholde lovverket.

Vi lagrer ikke personopplysninger lenger enn nødvendig. Nedenfor er en beskrivelse av hvorfor vi behandler data for hver enkelt kategori av personer.

Woodify AS behandler nødvendige personopplysninger om ansatte for å administrere ansettelser og oppfylle sine plikter som arbeidsgiver. Behandling av personopplysninger om og for våre kunder skjer med det formål å kunne yte våre tjenester og oppfylle de forpliktelser i respektive oppdragsavtaler. Vi behandler også personopplysninger om våre leverandører og partnere, med samtykke, for å ha tilgang til relevante kontaktinformasjon.

Behandling skjer i henhold til gjeldende lovgivning og innebærer at personopplysninger ikke oppbevares i lengre tid enn det som er nødvendig av hensyn til behandlingsformål. All håndtering av personopplysninger skjer alltid med høy sikkerhet.

Personopplysninger kan overføres for nødvendig behandling til andre selskaper som behandler opplysningene på vegne av Woodify AS, såkalte persondatabehandlere. I tillegg kan Woodify AS dele dine personopplysninger med uavhengige personopplysningsansvarlige. Dette er statlige myndigheter som politiet, Skatteetaten eller andre myndigheter, i saker hvor vi er forpliktet til det etter lov eller ved mistanke om lovbrudd.

Du har når som helst mulighet til å be om innsyn i hvilke personopplysninger vi har lagret om deg. Du har også rett til å be om at dataene slettes etter at lovpålagte lagringskrav er utløpt. Du har rett til korrigering dersom informasjonen vi har er feil. For mer informasjon om GDPR og dine rettigheter, vennligst besøk Datatilsynet.

Woodify AS med organisasjonsnummer 898 234 452 er ansvarlig for at all behandling av personopplysninger i virksomheten skjer i henhold til gjeldende lovgivning. Ta kontakt for ytterligere informasjon og spørsmål om vår personopplysningshåndtering.

Woodify AS

Stasjonsgata 70, 3300 Hokksund

[email protected]

+47 95 401 501